Friday, August 12, 2011

recykleren: T-shirt wordt ...

Al een tijdje geen tijd gehad om te bloggen.

Gisteren weer eens een uitgebreide zoektocht op internet naar ideeen. Ik heb een zwak voor het hergebruiken (van stoffen). Her en der had ik al wel wat aardige patronen opgeduikeld maar gisteren vond ik weer een paar nieuwe op http://pinterest.com/recykleren/.
Ben erg gecharmeerd van pinterst. Zoeken op afbeelding is toch een stuk makkelijker dan een lijst met links doorwerken.....

Vandaag al een t-shirt van manlief verknipt om een haarband te vlechten (patroon haarband) en van de rest een bolletje wol te maken voor 'later'. Hier een mooie tutorial om dat met een stuk minder knipwerk te doen dan ik er aan had...
Nu nog op zoek naar een goed zpagetti achtig patroon.
Ook maar eens een lijstje maken met dingen die ik nog wil gaan maken.

De opbrengt:


No comments: