Saturday, August 13, 2011

Inspiration: kindertassen / bags for children

Bij zoektochten op internet kom ik toch vooral leuke ideëen voor meisjes tegen. En dat terwijl mijn zoontje mijn naai acties het meest lijkt te waarderen. Daarom was ik ook erg blij toen ik "celebrate the boy" vond.

Al zoekend kwam ik een fantastische rolbag tegen of in woorden van de ontwerpster Retro Duffel Bag. Ik heb nog oranje denim. Eens kijken of dat groot genoeg is.

Ook een fijn patroon/tutorial voor een messenger bag. Die is dan weer meer voor meisjes. Maar wellicht is daar ook wel een leuke jongenstas van te maken voor naar school.


Plaatje hierboven:
basic messenger bag van MMMCrafts
retro-duffel-bag-tutorial van Saltwater Kids

Update: Inmiddels heb ik beide gemaakt / In the meanwhile I used both patterns
messenger bag
duffel bag

No comments: